Orkar inte mer...

9 veckor + 4 dagar och jag orkar inte mer... Kan inte sova, vaknade klockan 4 imorse och har inte kunnat somna om... Illamående + halsbränna + huvudvärk = döende... Ligger bara i sängen och orkar inte ta mig upp... Har ätit varje timme men mår lika dåligt... Har 4 nätter framför mig från imorgon som måste jobbas... Har inte råd att vara hemma och FK betalar ju inte sjukskrivningar pga gravsymptom.. Det var ju mitt eget djävla val att bli gravid!! Jo tack jag vet det...
Känner mig så bitter och såååå trött vill att det ska gå över snart... Hoppas hoppas verkligen det bara håller sig dem 3 första graviditetsmånaderna... Annars vet jag inte vart jag ska ta vägen...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
  • » ARKIVERAT
  • » DESIGN & LAYOUT

    Orkar inte mer...

    9 veckor + 4 dagar och jag orkar inte mer... Kan inte sova, vaknade klockan 4 imorse och har inte kunnat somna om... Illamående + halsbränna + huvudvärk = döende... Ligger bara i sängen och orkar inte ta mig upp... Har ätit varje timme men mår lika dåligt... Har 4 nätter framför mig från imorgon som måste jobbas... Har inte råd att vara hemma och FK betalar ju inte sjukskrivningar pga gravsymptom.. Det var ju mitt eget djävla val att bli gravid!! Jo tack jag vet det...
    Känner mig så bitter och såååå trött vill att det ska gå över snart... Hoppas hoppas verkligen det bara håller sig dem 3 första graviditetsmånaderna... Annars vet jag inte vart jag ska ta vägen...

    Tack för att du tar dig tid
    att kommentera mitt inlägg :)






    »
    »
    »

    Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!