Ny dag, 9+5...

Mår bättre än igår... Igår var det verkligen en helvettes dag...
Idag är symptomen inte så värst som igår. Ska jobba kväll idag så det var ju tur att jag inte mår så dåligt... Kände mig illamående när jag skulle till jobbet, så nu sitter jag och suger på halstabletter. För så fort jag slutar så kommer illamåendet...

Min lilla älskling som är 2 år och 7 månader har börjat själv att sätta sig på pottan... Det har kommit kiss några gånger. Igår ville han bajsa men han bara ställde sig upp, så han fick sitta med Ipaden en stund hehehe det funkar ju för mamma och pappa hahahaha han satt i 20 min men det kom inget, han vart för koncentrerad i Buzz ligthyear hehehe...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
  • » ARKIVERAT
  • » DESIGN & LAYOUT

    Ny dag, 9+5...

    Mår bättre än igår... Igår var det verkligen en helvettes dag...
    Idag är symptomen inte så värst som igår. Ska jobba kväll idag så det var ju tur att jag inte mår så dåligt... Kände mig illamående när jag skulle till jobbet, så nu sitter jag och suger på halstabletter. För så fort jag slutar så kommer illamåendet...

    Min lilla älskling som är 2 år och 7 månader har börjat själv att sätta sig på pottan... Det har kommit kiss några gånger. Igår ville han bajsa men han bara ställde sig upp, så han fick sitta med Ipaden en stund hehehe det funkar ju för mamma och pappa hahahaha han satt i 20 min men det kom inget, han vart för koncentrerad i Buzz ligthyear hehehe...

    Tack för att du tar dig tid
    att kommentera mitt inlägg :)






    »
    »
    »

    Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!