Lyckan med att vara gravid...

WTF!!! Vilken lycka??? Hinner inte ens vara glad! Har kämpat så mycket för att bli med barn igen och jag kan inte ens känn lycka!!! Helvetes illamående, trötthet, yrsel, huvudvärk, etc etc... Har fan mer en 30 veckor kvar och känner mig redan som en flodhäst som knappt kan röra sig... Ja juste, och så gråter jag halva dagarna också...
Där har ni min lycka!!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
  • » ARKIVERAT
  • » DESIGN & LAYOUT

    Lyckan med att vara gravid...

    WTF!!! Vilken lycka??? Hinner inte ens vara glad! Har kämpat så mycket för att bli med barn igen och jag kan inte ens känn lycka!!! Helvetes illamående, trötthet, yrsel, huvudvärk, etc etc... Har fan mer en 30 veckor kvar och känner mig redan som en flodhäst som knappt kan röra sig... Ja juste, och så gråter jag halva dagarna också...
    Där har ni min lycka!!!

    Tack för att du tar dig tid
    att kommentera mitt inlägg :)






    »
    »
    »

    Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!